lindamaja.blogg.se

Bästa veckan på året

Publicerad 2013-07-06 22:02:37 i Maja,

är över.
Ridlägret var helt fantastiskt och vi blev som en stor familj. Min lägerponny Ysra är jag helt såld på och när ridskolans ägare sa till mig att jag rider Ysra bättre än någon annan på ridskolan så steg mitt självförtroende som har vart på botten, några steg högre, dessutom fick jag ett erbjudande om Ysra som jag kommer berätta för er om det blir av, vilket jag verkligen hoppas att det blir.

/Maja

Prinsessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela