lindamaja.blogg.se

Wiho

Publicerad 2013-08-17 21:10:02 i Maja,

En händelserik dag, haha! kl. 18:01 satt jag inloggad på tdb och skulle anmäla till dressyrtävlingen. När jag trycker på anmäla stog det att anmälan inte kunde tas emot då jag inte hade betalat licensen. Jag trodde då att både licenskostaden och startavgiften skulle dras på likvidsdagen, men nu med facit i hand så fattar jag ju såklart att det inte va så. Så jag såg att antal anmälda ökades hela tiden och hoppades att det skulle finnas plats kvar tills på måndag då pengarna skulle vara inne. Jag kollade då runt på hela tdb om man inte kunde skicka in pengar snabbt som nödlösning. Och visst fanns det de. Nått som hette expressinbetalning. Ringde då mamma som var för stunden i bilen påväg hem från Uppsala. Hon skulle komma hem om ca en halv timme. Kollade tdb varannan sekund så att det inte skulle bli fullt. Typ 2 min innan mamma kom hem kraschade vårt internet, så vi fick göra hela inbetalningen och anmälan via min mobil, men det funkade det med! Nu funkar internet igen och jag står som anmäld i båda klasserna. Haha allt är fixat nu iaf och jag kan sova gott inatt.
 
Ska ju dressyra med Fenja men fick anmäla på Lussan då inte Fenja har licens än.
Herregud vad dressyrtävlingar är dyrt! 420kr+licens för två klasser, sjukt!
 
 
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela