lindamaja.blogg.se

uteritt mm.

Publicerad 2013-08-05 17:36:00 i Linda, Ridpass, Stallet,

Imorse red jag och Maja ut i skogen. Vi red mycket intervaller, det var jätte skoj. Hästarna var väldigt pigga och tyckte att det var jätte skojjit. Millan lade till några bockningar och glädjeskutt då och då.
Sen har jag , Maja och Agnes hängt i stallet hela dagen. Vi putsade all utrustning till ridskolehästarna då dem kommer hem ifrån betet på onsdag. Sedan fixade vi med lite allt möjligt. Tiden bara rann iväg. Jag åkte sedan hem och ja, har inte hunnit med så mycket annat än bytt om och varit inne på datan. Det har även kommit en ny polle till ridskolan. Namnet är jag inte riktigt säker på, men det är i alla fall en skimmelponnny - valack. Han var urgullig och verkade väldigt trevlig.
Vi hörs!
/Linda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela