lindamaja.blogg.se

Tävlingen och mera.

Publicerad 2013-08-17 17:40:00 i Linda, Tävling,

Carolinas tävling gick sådär idag. Hon var nöjd, vilket är jätte bra, och dom var super duktiga, men domaren var jätte snål med poäng. Hon kändes också orutinerad och slarvig då hon satt och pratade med sekreteraren när ekipagen red upp och skulle starta. Otroligt oacceptabelt. Så det var synd, men huvudsaken är att Carolina är nöjd.
 
Det var jättekul på Agnes middag igår. Vi gjorde en hel del saker innan vi skulle sova. Alla sov inte över, men de flesta. Bara det att vi kom i säng ganska sent och jag var ju tvungen och gå upp tidigt dagen efter eftersom att jag ville följa med på Carolinas tävling. Jag sov i ca 4-5 timmar... Så konstigt nog har jag sovit ikapp nu på eftermiddagen då jag var helt slut. Jag kommer ju inte kunna somna ikväll kan jag bara säga...
 
Imorn var jag mer uppbokad än vad jag trodde. Jag hade bara planerat att vi skulle åka och kolla på en ny säng till mig, men sen sa Erica att vi skulle byta riddag, Så att jag ska rida med Maja också :D
 
På måndag däremot hade jag först och främst tänkt att sova tills jag vaknar. Sen hade jag planerat att kanske träffa några kompisar som jag inte sett på ett ta. Och sen på tisdag börjar ju skolan igen...Yippie, eller inte...
Men jaja, vi hörs!
/Linda
På vägen till tävlingen såg vi även att det hade hänt en olycka på e4:an. En bil låg uppochner...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela