lindamaja.blogg.se

Rekomendationer

Publicerad 2013-08-15 10:21:59 i Linda,

Vård:
Jag rekommenderar Tobbe Larssons egna Pälsglans. Det är nog den bästa pälsglansen jag har införskaffat mig. Vi har haft slut på två hela flaskor till Kingen. Den funkar verkligen bra och den luktar GUDOMLIGT GOTT. Den är verkligen värd sitt pris.
Pris: 169:-
Sen rekommenderar jag även detta skimmelschampot. Det är gryymt bra och effekten är otrolig. Jag och Agnes provade den i svansen på en av ridskoleponnysarna. Han hade Brun svans som var ingnodd i lera och smuts. Resultatet var fantastiskt. ALL smuts försvann på direkten. Har ni en skimmel som älskar att smutsa ner sig, borde ni verkligen prova detta!!
Pris: 159:-
/Linda
reko

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela