lindamaja.blogg.se

Ny start

Publicerad 2013-08-14 23:32:44 i Maja,

Idag åkte jag och pappa och köpte en ny dator till mig då min gamla, en mini dator som jag har haft i 4 år inte riktigt vela samarbeta dom senaste 2 åren, så det var dags för en ny! Har redan fått värsta motivationen till att blogga så det är gryyymt. Nu håller jag på att ladda över alla mina bilder (några tusen) från min gamla dator till hårdisken och från hårdisken till min nya. Dock har denna operativsystemet Windows 8 så jag fattar inte mycket just nu då det är en jätte stor skillnad på detta än typ Windows 7 och dom där. Luddigt inlägg men skit samma.
 
Bjuder på en arkivbild på världens bästa Millis då jag som sagt inte har några bilder på den här datorn.

/Maja
 
  
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela