lindamaja.blogg.se

Nicole och Uniq.

Publicerad 2013-08-11 20:54:31 i Maja,

I fredags så var jag med NIcole när hon skulle rida och fixa till Uniq, eller Nicke som han kallas. Jag agerade då hjälpreda, ridlärare och fotograf. Vi har kommit på ett jätte smart sätt när jag ska hjälpa henne när hon rider, vi ringer upp varandra och har i headset. På så sett kan jag hjälpa henne utan att jag ska skrika halsen av mig eller störa andra som också rider, jag och Nicole ringer även gratis till varandra då båda har tele2.
 
Här kommer ett några av många bilder som klickades i fredags.
 
 
 
 
/Majam
 

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2013-08-12 11:32:53

Grymt fin häst <3

Postat av: Daniela - Mot Nordiska mästerskapen i fälttävlan!

Publicerad 2013-08-12 14:49:13

Vad är Kings clover pride för ras? :) Vet du vad har han för stam? Så galet lik en ponny jag red när jag var mindre!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela