lindamaja.blogg.se

Morgoninlägg.

Publicerad 2013-08-09 09:41:59 i Linda, Stallet,

Hejhallå!
idag ska jag till Gömmargårdens, som vanligt. Det är en ponny som måste fixas klart och sedan tror jag även att hovslagarna kommer och börjar att sko alla hästar och ponnyer.
Nästa vecka börjar alla ridlektioner igen. Men de första 2-3 veckorna, skrittar man bara, eftersom att dem inte alls är igångsatta. Sen börjar man småtrava lite och sen börjar man galoppera. Sen börjar lektionerna som vanligt igen.
Sen på onsdag nästa vecka kommer två kompisar från ridlägret på karlslund 2012 och hälsar på. Dem har aldrig träffat Kingen och Millan, så det ska dem få göra. Det ska bli superkul!
imorn ska jag och Maja rida ut och möta Malin och Nicole Och rida med dem.
/Linda
 

Kommentarer

Postat av: Niki

Publicerad 2013-08-11 16:50:59

Hej Lindaaa!!
1 tips...... Det är när du skriver ''dem''.
Man ska inte alltid använda ''dem'' utan ibland så ska man skriva ''de'' eller (eftersom det är en blogg och inte i skolan...) ''dom''.

Saknar dig. Hoppas att du vill träffas någongång även fast jag inte är din ''hästkompis'... Jag e bara.. Niki :)

Svar: det ska jag tänka på, tack! Ja det måste vi! :)
Om oss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela