lindamaja.blogg.se

Maja och Fenja dressyr 3/8

Publicerad 2013-08-09 08:35:00 i BRS, Maja, Videor,

 
 
 Vi hade två domare vilket var lite kul. Av ena domaren fick jag 67% vilket var för högt igentligen, men eftersom detta är en träningstävling brukar dom ju ligga något högre. Av henne löd kommentaren såhär:
 
Mycket trevligt i bra takt - ffa (???) i traven. Jobba vidare med att hitta mer böjning, ffa (?) i galoppen. Bra tajming och koppling mellan skänkel och hand, "i ramen." Lycka till!
 
Av den andra domaren fick jag 64,50%, hon är även Fenjas gamla ägare så därför var hon hårdare mot mig sa hon. Kommentaren såg ut såhär:
 
Ponny med mycket energi som du hanterar bra. Tänk på att inte ställa för mycket på raka spår. Lycka till!
 
Min procent blev då 65,75%
Bästa Fenja!
 
/Maja

Kommentarer

Postat av: Nike

Publicerad 2013-08-10 12:36:31

ffa betyder framförallt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela