lindamaja.blogg.se

Längesen

Publicerad 2013-08-05 20:54:14 i BRS, Maja,

Jag och löften om att blogga alltså..
 
Ridlägret har vart jätte bra och jag har lärt mig jätte mycket. Jag håller på att ladda upp filmerna från sista dagen som var "tävling". Vi red en LB:2 där jag slutade på 65,75% vilket innebar vinst! Jätte roligt! I hoppningen så skulle vi först rida en clear round, en bana på 5 hinder. Där hoppade jag LD dvs 70 cm då hon är c-ponny. Där var vi felfria. Sen skulle vi hoppa en A1 vilket innebär att att man hoppar en grundomgång och om man är felfri där får man vänta tills alla har hoppat för att sen rida omhoppningen. Det var 4 ponnysar till omhoppningen och det var 3 placerade, hamnade 1 sek utanför placering men hon var jätte duktig så det gjorde ingenting.
 
Filmerna håller på att laddas upp på youtube, dressyrfilmen är det ca 300 min kvar och ändå började jag för typ 3 h sen ååååh suck hatar segt internet..
 
/Maja
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela