lindamaja.blogg.se

Idag sitter jag spikad vid datorn

Publicerad 2013-08-17 15:26:00 i Maja,

Kl.18.00 sitter jag spikad vid datorn då jag ska anmäla mig till, hör och häpna, dressyrtävling! Hoppmuppen blev tillfrågad av min ridlärare igår om jag ville vara med på Fenja på våran hemmalokal och det tackar jag inte nej till. Anmäler mig då till LC:1 och LB:1. Är riktigt taggad! Mycket tävlingar (för en ridskoleryttare) nu i höst. Ska ev iväg till sorunda den 8 september för att hoppa en LD med Fenja. Hennes allra första lokala hopptävling i hela hennes liv, spännande hur det ska gå. Sen är det dressyrtävling på hemmaklubben den 5 oktober och sen även lokal hopptävling på hemmaklubben den 2 (3?) november. Sen även lite klubbtävlingar i mellan allt. Spännande!
 

/Maja

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-08-17 17:57:05

Wiho! Tagga tagga :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela