lindamaja.blogg.se

Hästnet

Publicerad 2013-08-16 08:38:00 i Maja,

 
 
När jag sitter vid datorn och inte har nått vettigt att göra så är jag jag alltid inne på hästnet och på kollar på fina hopp ponnysar och drömmer mig bort om en egen ponny. Men nått jag alltid förvånas över är dom annonserna där det står ungefär såhär: "Maxad d-ponny gått LB säljes med viss utrustning". Då känner jag bara hallåååå! När man ska sälja sin bästa vän kan man väl ändå ägna några fler minuter till att skriva ihop en text som gör en köpare intresserad samt lägga dit lite finare bilder än en mobilbild när hästen står i hagen och äter gräs.
 
Bara lite morgontankar, vad tycker ni?
 
En bild från i vintras på mig och Millan.
 
 
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela