lindamaja.blogg.se

Första dagen.

Publicerad 2013-08-20 22:19:46 i Allmänt,

Det gick bra. Bättre än förväntat. Alla var snälla, jag hade ju ny klass och så men kände några ifrån sexan. Jag tror att jag kommer att trivas bra med klassen. Det enda vi gjorde var att få mappar, få skåp, gick en rundtur och planerade inför vandringen imorn. Jag har insett nu att det kommer bli tufft att gå med ca 25-30 kilo på ryggen i 1,5 mil. Men, Men... Det ska ändå bli lite mysigt att tälta.

Passet idag gick okej bra. Jag inser inte förns nu efter att det ändå gick bra. När jag sitter på blir jag bara negativ och bråkar med mamma. Louise red Dt samtidigt som hon hjälpte mig lite smått. Det var kul och med ridgruppen fick vi även trava lite. Ridskolehästarna håller ju på att sättas igång. Tro inte nu att jag red två pass, utan efter vår lektion, vilket bestod av 45 min skritt och 15 trav, red jag ett lättare dressyrpass. Fast nu när jag tänker efter blir det ju typ två pass... aja whatever. Vi hörs om två dagar!
/Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela