lindamaja.blogg.se

Förkyld.

Publicerad 2013-08-29 21:08:55 i Allmänt,

Är riktigt förkyld just nu. Otur i oturen. Men jag hostar, måste snyta mig var femte minut, får EXTREM huvudverk då och då. Och då menar jag att jag typ inte kan kolla så fort det är ljust och inte jan tänka. Men som tur det är så börjar det gå över.
Jag fotade Louise och Donna i efmiddags och även kingen. Han poserade så sött i hagen, så att jag var bara tvungen.
Jag lägger upp bilderna på honom imorn!
/Linda


kingen: Jag vill ha riskaka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela