lindamaja.blogg.se

Fenja idag

Publicerad 2013-08-15 22:06:46 i BRS, Maja,

Första ridpasset för denna termin, skönt att vara igång igen. Dessutom i en ny, högre ridgrupp med nya utmaningar. Valde Fenja som vanligt och tror att jag kommer rida henne mycket denna termin då jag är den kortaste samt att ingen annan gillar henne så mycket.
Jag hade ju henne som sagt på ridlägret och dom 2 sista dagarna var hon som en helt annan ponny, mjuk och lösgjord. Nu kändes det som att börja om på ruta ett igen och så kommer det väl antagligen vara varje gång tyvärr.
 
Åh fina ponny, hon är inte värd att stå på ridskola ♥
 
Eftersom jag inte har några bilder från passets kommer det lite bilder från en hoppspecial på mig och Fenja i våras. 
 
 
/Maja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela