lindamaja.blogg.se

Det gick inte som planerat...

Publicerad 2013-08-31 08:01:33 i Allmänt,

hejhej
Ja som rubriken lyder gick det. Jag och Maja skulle trava och galoppera över bommar. Allt gick jättebra, fram till att jag skulle rida i galopp och kingen sprang för fort, så att han stannade och hoppade åt sidan. Kingen är det inge fel på, men jag är lite mörbultad. Jag landade snett på huvudet och vänster axel. Jag har fortfarande lite ont i axeln, men jag vilar från att rida nu i helgen. Men det läskiga var att ärligt talat trodde jag allt ihop var en dröm. När jag landade och vaknade upp, mindes jag inte särskilt mycket. Jag visste knappt var jag va, men såhär i efterhand börjar jag minnas vad som hände. Första avramlingen på kingen, check!
/Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela