lindamaja.blogg.se

Dagen.

Publicerad 2013-08-15 10:02:36 i Linda,

Idag ska jag vila från att rida då min rygg mår sådär. Jag planerar att vara hemma tills eftermiddagen då jag tänkte åka till stallet.
I morgon är hela dagen uppbokad. På förmiddagen ska jag till min ögonläkare, på eftermiddagen vid ca 1 ska jag och Maja rida. Vi ska träna lite markarbete med skritt, trav och galoppbommar. Sen på kvällen ska jag hem till min kompis Agnes då hon har fyllt år och vi ska fira henne. Men jag tycker mer om när man gör flera saker än att bara slappa.
Resten av helgen är rätt så lugn. På lördag kommer jag nog troligtvis vara i stallet och på söndag ska jag, mamma och pappa åka och kolla på en ny säng till mig då det kan vara min gamla säng som är orsaken till min rygg.
Vi hörs!
/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela