lindamaja.blogg.se

Ångest

Publicerad 2013-08-19 22:08:14 i Maja,

Hellå i stugan! Har redan värsta ångesten inför skolan. Fick idag reda på vad vi skulle göra denna vecka, bara massa med tråkiga idrottsaktiviter. Jag brukar gilla idrott och så men det här är trååååkigt, iaf det som händer på torsdag och fredag. På onsdag ska vi läsa om hälsans tecken samt springa spåret. Då har jag även Millan. På tisdag ska vi först vandra runt Gömmaren och efter vi vandrat runt ska vi ha simtest i Gömmaren och sen klädsim, asså ååååååh! Sen har jag även lektion på BRS sen, kommer somna gott den natten.På fredag ska vi gå stadsvandring hela dagen i stan. Sen har jag även där Millan den dagen.
Så ser min vecka ut, hoppas att eran är bättre! :D
 
Jag och bebis Catten 
 
/Maja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela