lindamaja.blogg.se

Sorry

Publicerad 2013-04-20 16:00:20 i Maja, Ridpass,

Sorry för dålig uppdatering, har inte riktigt haft tid över till bloggen.

Millan har iaf gått riktigt bra tors och fre. I torsdags red vi i paddocken där hon var tittig början men sen släppte det och hon var jätte fin. Sen den sista 20 minuterna så kändes det verkligen som när man skänklade så kom det från bakbenen och jag fick ber tryck i traven och galoppen ist för att bara springa fortare framåt. Den känslan var obeskrivlig och jag satt bara med ett stort leende på läpparna!
I fredags så var det meningen att hon bara skulle få röra lite på sig i skogen men när jag skrittade förbi fotbollsplanen så var den helt smällt så då¨kunde jag inte motstå att rida lite där. Känslan från torsdagen satt kvar och hon var helt underbar från första början så jag travade lite och tog nån galopp i båda varven. Fotbollsplanen är helt underbar då det är en 11 manna grusplan som ingen spelar på längre. Underlaget är jättebra och man har hur mycket plats som helst. Likaså våran paddock som också är enorm. ÄLSKA VÅREN!
 
/Maja
 

Kommentarer

Postat av: Olivia Gustavsson

Publicerad 2013-04-20 23:00:56

sv. ja det har jag! skickar den på måndag. Skulle du vilja skicka din adress igen bara? Har tappat bort den :)

Och ursäkta för att jag varit dålig på att svara på mejl m.m.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela