lindamaja.blogg.se

Presentation Fenja

Publicerad 2013-04-11 10:44:00 i BRS, Maja,

Fenja är en brun liten c-ponny f.2002. Vissa känner säkert igen henne ifrån Ponnyakuten 2 där hon var med för hon var bråkig, stegrade, stannade osv.
 
 
Fenja kom till BRS för bara några månader sen och jag har ridit henne 5 ggr, ett dressyrpass och 4 hoppass (kan även tillägga att jag har ramlat av henne 2 av dom gångerna hehe). Hon har en fantastisk hoppteknik och även fina gångarter, det är bara hennes stoighet och vilja som sätter stopp på hennes gränser. Fenja är alltså en bestämd dam med stora åsikter. Dock är det nått med mig och ponnyston, jag har alltid haft förkärlek till dom. Mycket och jobba med medans dom pendlar i humöret. Nu ska jag förhoppningsvis börja rida henne mer, starta lite klubbtävlingar och förhoppningsvis hoppa henne i hemmalokalen i maj på våran stora gräsbana. Men vi får se hur det går och vi hoppas att det går hela vägen!
 
 
 /Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela