lindamaja.blogg.se

Namnet är Maja

Publicerad 2013-04-04 20:25:00 i Maja,

Hej allesammans! Nu har jag äntligen kommit hem från fjällen och kan alltså påbörja min bloggkariär nu, haha.
Mitt namn är alltså Maja och jag är 14 år. Jag rider på Botkyrka Ridsällskap på tisdagar och varannan vecka även i en hoppspecial. Jag hade även tänkt att skriva lite om lektionerna där så det kommer presentioner om två hästar som jag rider lite oftare, Fenja och Capitano, så ni inte blir helt förvirrade.
 
Jag och Capitano
Foto; Madde Berner
 
 Två gånger i veckan så rider jag och pysslar även om världens finaste, bästa, snyggaste, sötaste b-ponny tjej, Stenbroåsens Camilla. Millan, som hon kallas till vardags, (och några fler smeknamn som bara vi hästmänniskor kommer på till våra hästar) är en brun skönhet på 8 år. Millan är ett ponnysto ut i hovspetsarna som har lite mycket humör i ridningen men som är världens snällaste i hanteringen och hon älskar att pussas. Mina blogginlägg kommer främst handla om henne och allt som kretsar runt.
 
 
Jag har även ett enormt stort intresse för fotografering och fotar allt mellan himmel och jord, såklart är favoriten hästar. Nedan kommer jag att visa några bilder.
 
 
 
/Maja
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-04-11 21:32:54

Fy fan vad skrytig du är! Tycker att du är så jävla mycket bättre än alla andra. Fan jag blir äcklad av ditt självförtroende och att du tycker att du är så jävla bra och perfekt för det är du inte

Svar: hörrudu! Du ska inte sitta och kommentera Maja! Om du tycker något får du hålla det inom dig!
Om oss!

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-04-13 00:36:16

Förlåt, det var väldigt dumt av mig. Jag var på dåligt humör och så. Tänkte mig inte för på riktigt. Jag menade det inte. Ibland har man dåliga dagar och jag var arg och irriterad på alla den dagen. Jag hade ingen anledning att skriva så. Förlåt

Svar: Det är bra att du säger förlåt,men det är fortfarande inte okej! Bara för att du har en dålig dag, ska inte vi behöva drabbas av det! Men bra att du sa förlåt.
Om oss!

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-04-14 14:11:34

Jag vet att det helt klart inte var okej, jag skulle inte skrivit så, för så jag skrev är det inte. Jag ångrar mig mycket. Och när jag säger förlåt så menar jag det verkligen!!

Svar: Ja, vi förstår att du gjorde ett misstag. Det gör vi alla ibland. Det är okej, gör bara inte om det.
Om oss!

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-04-14 15:41:54

Nejdå, det ska inte hända!
Förlåt så hemskt mycket, jag känner mig så extremt dum och hemsk. Tack för att ni förstår.
Fortsätt med bloggen för den är riktigt riktigt bra!!!

Svar: tack!
Om oss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela