lindamaja.blogg.se

Kortfattat om dagens ridpass

Publicerad 2013-04-29 20:49:00 i Linda,

hej!
Idag red jag lektion och det gick hyfsat.
I början fick jag inte något bra stöd alls i tygeln,men det släppte sen efter halva lektionen ungefär.
Imorn ska hela stallgänget dra till Majbrasan på Långängen. Jag har sagt tidigare att jag inte ska gå för att jag inte orkar o.s.v.. men jag ångrade mig.
Jag kan inte uppdatera bloggen med tusen inlägg all the time, men jag försöker att göra ett inlägg om dagen för att mer hinner jag inte med för att jag råpluggar inför NP i SO som vi har torsdag,fredag.
Vi ses!

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela