lindamaja.blogg.se

Karlslund imorgon

Publicerad 2013-04-04 20:34:30 i Maja,

Hej! Imorgon åker jag och Linda till ridskolan Karlslund och hälsar på en kompis som vi lärde känna när vi var på ridläger där. Kameran åker med och om det blir bra bilder så publicerar jag några här.
En lång buss och tåg resa väntar oss men när man är två och har nått att se fram emot så går det jättebra!
 
Två bilder på mig och min lägerponny Ysra som jag hade förra året, gud vad jag saknar att rida den heta ponnyn!
 
 
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela