lindamaja.blogg.se

Hem till Kusinvitaminerna!

Publicerad 2013-04-25 15:57:26 i Linda,

Hejhej!
Idag blir det inte stallet för att jag och Erica ska sitta barnvakt åt våra kusiner. Det ska bli super kul! Dem är söta som socker båda två. Vi blir hämtade av min moster om ca en timme. Skriver mer imorn då jag ska upp på hästryggen igen.
Jag har gjort illa smalbenet och det är då bra att jag inte har ridit på två dar. Men om svullnaden inte har gått ner imorn, får jag i värsta fall rida utan chaps eller stövlar.
/Linda
 
Världens bästa! (Oredigerad)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela