lindamaja.blogg.se

Gårdagens pass och info!

Publicerad 2013-04-28 10:21:15 i Linda, Ridpass,

Hejhej!
Jag tänkte börja med att säga att Maja är otroligt sjuk. Hon har åkt på någon slags influensa och därför gör hon inte så många inlägg.
Igår red jag på utebanan på förmiddagen. Det stod tre oxrar utplacerade och det var lite skumt enligt Kingen. Men sen var det inget mer med det och jag kunde rida på som vanligt.
I början av galoppen stod jag upp i lätt sits och så fick han brassa på så mycket han kände för. Han kastade med huvudet som han oftast brukar göra när han har kul.
Sedan red jag runt lite i båda varven.
I slutet av passet red jag mitt program som jag ska tävla och ca 3 veckor.
Bilder kommer upp senare idag!
/Linda
Jag älskar denna bilden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela