lindamaja.blogg.se

"Dagens failbild"

Publicerad 2013-04-11 10:16:00 i Linda och Maja,

Hej allihopa!
Nu har vi bestämt oss att vi kan starta med dagens failbild här på bloggen. Tävlingen går ut på att skicka in en bild till oss, en failbild. Det kan vara vad som helst roligt på bilden som ni tycker att vi ska dela med oss av. Vi kommer att plocka ut den bästa bilden och lägga ut den här på bloggen. Vinnaren får inte bara sin bild upplagd på bloggen , utan den får också sin blogg länkad. Det är redan tillåtet att börja skicka in bilder , så leta igenom eran bildmapp och skicka något skoj till oss! Mejladress : [email protected]
Lycka till!
/Linda och Maja
Jag och min ridlägerponny Baya på Karlslund 2012 (dåliga kvaliteten beror på att jag fotade från tv:n)

Kommentarer

Postat av: Hannah

Publicerad 2013-09-02 12:01:14

Hej hej.. Vet inte om du vet vem jag är, men jag har köpt Baya och undrar vad som hände på bilden.

Svar: Ja, jag vet vem du är. Vi gick på hopplägret på Karlslund tillsammans. Det som hände var att Baya bockade av mig. Ingen fara med henne./Linda
Om oss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela