lindamaja.blogg.se

Dagens dressyrpass!

Publicerad 2013-04-08 19:59:09 i Linda,

hejhej!
Idag (som alla andra måndagar) red jag lektion för Pernilla. Det gick bra i slutet för att i början var han lite spänd och jag fick inte något bra stöd. Men efter ett tag gav han sig. Vi övade mycket på att använda den sidförande skänkeln, vilket är bra träning för mig för att jag inte är så bra på det...
Det var kul och vi övade det i bland annat cerpentinbågar och diagonaler. I slutet var kingen jätte fin och han flyttade fint och bra för min sidförande skänkel.
Vi ses!
/Linda
Bjuder på en gammal bild på Erica,Mig och Kingen från en tävling på Vällingby.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om oss!

Vi är två ponny-tävlingsryttare med höga mål om en god framtid. En dressyrryttare och en hoppryttare, så blandade inlägg bjuder vi på. Maja 14år och Linda 12år. Om ni vill höra av er till oss, mejla : [email protected] /Maja och Linda

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela